nrc media logo

Vodafone Zakelijk

dinsdag 28 maart 2017

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]

Doelstelling

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]Voor de Branded Content samenwerking met Vodafone Zakelijk zijn drie doelstellingen geformuleerd die de basis vormen voor het partnership.

  • Imago & branding: het positioneren van Vodafone als innovatieve total communications specialist.
  • Het creëren van awareness: de doelgroep bewust laten worden van de mogelijkheden en kansen van innovatieve communicatietechnologie voor een toekomstbestendige organisatie (binnen de Vodafone Ready Business strategie) in een ‘slimme stad.’
  • Traffic generator: het partnership met NRC Media zorgt voor bezoek aan de website van Vodafone Zakelijk.

[image_with_animation image_url=”19405″ alignment=”” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”][image_with_animation image_url=”19408″ alignment=”” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”]

Strategie

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]Crossmediaal communicatie-programma: ‘Welkom in de slimme stad. Waarin intelligente technologie ons leven veiliger, schoner, sneller en leuker maakt’

Storytelling d.m.v. vier verhalen:

  • Mobiel mensen tellen
  • Intelligente afvallogistiek
  • Van A naar B in de slimme stad
  • Meten en besturen op afstand

Aanpak

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]Print

  • XTR bijlage bij NRC Handelsblad (12 pagina’s)
  • Advertenties in NRC Handelsblad

Online

  • Online advertorials op nrc.nl (short copy bannering)
  • Advertenties op nrc.nl (mobile banner en billboard)
  • Online landingspagina achter nrc.nl
  • Bladerbare pdf van de XTR bijlage achter nrc.nl

Hier kunt u de XTR bijlage van Vodafone Zakelijk bekijken[image_with_animation image_url=”19409″ alignment=”” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”]

Testimonial

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]“Via de NRC special konden we veel beter de visie en activiteiten van Vodafone Enterprise delen met onze doelgroep, dan alleen via advertenties. De special heeft erg veel positieve reacties opgeleverd, van zowel klanten als prospects.”

– Maurice Gilissen (Campaign Specialist, Vodafone)[nectar_btn size=”small” button_style=”regular” button_color_2=”Accent-Color” icon_family=”none” url=”https://www.nrcmedia.nl/maatwerk/inspiratie/” text=”Bekijk meer cases”]