Rich media & display advertising

nrc.nl heeft een selectief bereik van maar liefst 182 in de AB1-doelgroep. Steeds meer lezers zijn bereid te betalen voor digitale kwaliteitsjournalistiek. Dit leesgedrag kenmerkt zich door een toenemende leesduur en vertaalt zich naar een hoog engagement. NRC zet diverse nieuwsbrieven en socialmediakanalen in om het digitale bereik uit te breiden.

advertorial emerce 100 badge

Meer informatie

Tariefkaart digitaal adverteren 2017

Doelgroep digitaal adverteren 2017

Factsheet advertorial pagina

Wilt u meer weten?
Bij interesse of vragen kunt u contact opnemen met uw accountmanager of via onlineadverteren@nrc.nl.

Hoog selectief bereik

nrc.nl heeft een hoog selectief bereik in de AB1-doelgroep: 182.

Hoge betrokkenheid

Gratis proefabonnementen biedt NRC niet aan. Dit resulteert in enkel betalende lezers en daardoor zeer betrokken lezers.

Écht bereik

Advertenties worden alleen ingeladen én geteld als ze echt in beeld zijn.

Time on page

De gemiddelde time on page van de advertorial pagina op nrc.nl en onze branded content artikelen is bijna 3 minuten.

Time in view

De gemiddelde time in view van een advertentie op nrc.nl is 29 seconden.