Een nieuw afrekenmodel voor branded content: de quality view

Afrekenen op basis van kwaliteit

Kwaliteit is één van de zeer sterke merkwaarden die NRC heeft. Kwaliteit is wat u van ons mag verwachten, óók als het gaat om onze afrekenmodellen. Vorig jaar is NRC de eerste in Nederland geweest die een online view pas afrekent als deze view daadwerkelijk een mogelijkheid tot zien heeft gehad (viewability above the fold).
Dit jaar introduceert NRC als eerste een nieuw afrekenmodel voor Branded Content. Indien we voor u artikelen maken, is het uiteraard het doel om zoveel mogelijk lezers zolang mogelijk uw artikelen te laten lezen. En daarom rekenen we niet af op basis van CPM als we content voor u maken, maar op basis van een ‘quality view’. Dat betekent een lezer die tenminste 15 seconden leest in het artikel dat wij voor u maken en voor u op juiste wijze onder de aandacht brengen.

NRC maakt het verschil

Wat mag u komend jaar van ons verwachten? En vooral, hoe kunnen wij voor u en uw doelstellingen in positieve zin het verschil maken in 2018? Dit alles zetten wij graag uiteen in deze video.

De kwaliteitsjournalistiek van onze redactie onder leiding van Peter Vandermeersch, is onze ‘route naar succes’. In deze video geeft redactie op geheel eigen én inspirerende wijze aan hoe zij ook in 2018 weer unieke en onderscheidende kwaliteitsjournalistiek gaan brengen.

De kracht van NRC

https://www.nrcmedia.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_spread_text_bookmark.svg
Waar is branded content bewezen effectief?
https://www.nrcmedia.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_laptop.svg
Waar betaalt een online adverteerder alleen voor wat in beeld is geweest?
https://www.nrcmedia.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_heart.svg
Waar vinden adverteerders de hoge betrokkenheid van betalende lezers?
https://www.nrcmedia.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_geolocalize_01.svg
Waar bereiken adverteerders hoogopgeleide jongeren online?

Meer weten? Wij helpen u graag persoonlijk verder.