De afgelopen maanden heeft de redactie van NRC intensief gewerkt aan een nieuw magazine.
Op maandag 25 april j.l. is dit nieuwe maandelijkse magazine van NRC – Het Blad bij NRC – onder grote belangstelling gepresenteerd in de Hermitage in Amsterdam. Peter Vandermeersch (Hoofdredacteur NRC) heeft samen met Nederlands meest bekende regisseur, Paul Verhoeven, de eerste editie onthuld. Paul Verhoeven is tevens geportretteerd in het coverartikel van deze editie. Daarnaast hebben Laura Wismans (Chef Het Blad bij NRC) en Madelon Hoekstra-Fortuin (Commercieel Directeur NRC) de bezoekers geïnspireerd met hun verhalen over de achtergronden, inzichten en de doelgroep van Het Blad bij NRC.

Het magazine
Het Blad bij NRC is hét culturele lifestylemagazine van NRC. Het Blad verschijnt tien keer per jaar bij NRC Weekend en biedt een vaste culturele lifestyle-inhoud. De thema’s mode, interieur & design, reizen, kunst, watches & jewellery, beauty & wellness, automotive en culinair vinden elke maand hun (vaste) plek. Regelmatig krijgt een van die onderwerpen extra aandacht, uitgewerkt in featureverhalen. Ook op nrc.nl is een exclusief umfeld beschikbaar voor lifestyle adverteerders.

Terugblik
Onderstaand is een sfeerimpressie van het evenement te vinden. Een selectie foto’s is te vinden op onze Facebook-pagina. De completere serie kun je terugkijken op onze Flickr-pagina. Een digitale versie van het boekje over het team achter, en de totstandkoming van Het Blad bij NRC is ook beschikbaar.

Meer weten over adverteren in Het Blad bij NRC en de Lifestyle-sectie op nrc.nl? Klik hier.