PERSBERICHT
Amsterdam, 18 januari 2018

 

nrc.next op zaterdag en NRC Weekend vanaf 27 januari 2018 geharmoniseerd
In 2017 bracht NRC de ochtend- en middagkrant in opbouw dichter bij elkaar door de sterke elementen van de ochtendkrant naar de middag te brengen, en andersom.
Vanaf 27 januari 2018 is NRC ook haar weekendkranten nrc.next en NRC Weekend inhoudelijk dichter bij elkaar gaan brengen, met als doel de titels nóg sterker te maken. Voortaan bestaan beide kranten uit vijf katernen, te weten Nieuwskatern/Weekend, Opinie & debat, Economie, Wetenschap en ‘Leven het Weekend’, de nieuwe naam voor het katern dat eerder Lux heette. Ook ontvangen alle nrc.next-abonnees, net als de abonnees van NRC Handelsblad elke eerste zaterdag van de maand Het Blad bij NRC. Het Amsterdam- en Rotterdamkatern ontvangen zij als zij woonachtig zijn in die steden. De kranten zijn in opbouw hetzelfde, maar behouden wel hun eigen naam en de verschillende bezorgmomenten.

Adverteren
Met deze vernieuwingen biedt NRC voortaan een nog krachtigere weekendpropositie waarmee u als adverteerder álle weekendlezers van NRC kunt bereiken. Deze gecombineerde propositie zorgt voor een extra oplage van ruim 10% ten opzichte van alleen NRC Weekend.
Dit is dus een uitgelezen kans om uw merk of boodschap onder de aandacht te brengen bij nog meer hoog geëngageerde lezers.

Vragen?
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van de vernieuwingen dan kunt u contact opnemen met onze salesafdeling via sales@nrc.nl of +31 (0)20 755 3053.

Vragen?
Neem contact op via sales@nrc.nl of +31 (0)20 755 3053.