We inspireren u graag met onze maatwerk cases

Het juiste haakje vinden betekent dat NRC Branded Content bij elke case op zoek gaat naar een match tussen de thema’s die de opdrachtgever wil overbrengen en waar de lezer behoefte aan heeft. Dit heeft geleid tot een grote verscheidenheid aan cases waarmee we u graag willen inspireren.

Case Deloitte Inspiratie
2 mei 2017

Deloitte

DeloitteSponsored content artikelen op nrc.nl Looptijd: 1-9-2014 t/m heden Doelstelling Door de opkomst en exceptionele groei van nieuwe technologieën verandert de wereld radicaal en Deloitte volgt al deze ontwikkelingen op...
Inspiratie
12 april 2017

NS International

NS InternationalInternationaal reizen met NS Doelstelling NRC Branded Content werd gevraagd om op een journalistiek inhoudelijke manier uit te leggen wat de voordelen zijn van internationaal reizen met de trein,...
XS4ALL-artikel over privacy Inspiratie
12 april 2017

XS4ALL

XS4ALL'Zo halen wij het beste uit internet' Doelstelling Merkoverweging voor XS4ALL overall laten stijgen onder doelgroep Merkimago versterken onder potentiële klanten: * XS4ALL is de provider met de beste service...
XTR bijlage Gids in gezondheid van ONVZ Inspiratie
11 april 2017

ONVZ Zorgverzekeraar

ONVZ ZorgverzekeraarXTR bijlage 'Gids in gezondheid' Doelstelling Branding: naamsbekendheid van ONVZ binnen een specifieke doelgroep vergroten Imagebuilder: bevestiging van de juiste keuze (bestaande) verzekerden van ONVZ en draagt bij aan...
Case Postcode Lottery Green Challenge desktop en bijlage Inspiratie
3 april 2017

Postcode Lottery Green Challenge

Postcode Lottery Green ChallengeThe Green Challenge Doelstelling De Postcode Lottery Green Challenge vierde in september 2016 hun 10-jarig jubileum. Doel van de bijlage is meer bekendheid generen voor de wedstrijd....
XTR bijlage De Slimme Stad Vodafone Zakelijk bij NRC Weekend Inspiratie
28 maart 2017

Vodafone Zakelijk

Vodafone ZakelijkDe slimme stad Doelstelling Voor de Branded Content samenwerking met Vodafone Zakelijk zijn drie doelstellingen geformuleerd die de basis vormen voor het partnership. Imago & branding: het positioneren van...
Case Het Rode Kruis Inspiratie
28 maart 2017

Rode Kruis

Rode KruisInsteker Het Rode Nederlandse Kruis Doelstelling 60 miljoen mensen zijn op de vlucht voor geweld of een conflict in eigen land. Ze zijn op zoek naar veiligheid voor zichzelf...
Case Forbo Flooring Inspiratie
28 maart 2017

Forbo Flooring

Forbo FlooringForbo wil Marmoleum definitief op de kaart zetten Doelstelling Ondanks dat linoleum al 150 jaar op de markt is en Forbo het product Marmoleum al 110 jaar maakt, zijn...
Case Hertog Jan Inspiratie
28 maart 2017

Hertog Jan

Hertog JanZeg je Hertog Jan, dan zeg je speciaalbier Doelstelling Vanaf maart 2014 is Hertog Jan een samenwerking gestart met NRC Media. Deze samenwerking duurde tot eind 2014. Universal Media...
Case Nespresso Inspiratie
28 maart 2017

Nespresso

NespressoHet verhaal achter Nespresso Doelstelling Nespresso staat bekend als premium koffiemerk. Echter: een groot publiek is niet bekend met het verhaal achter de koffie van Nespresso. Elke stap, van teelt...
XTR bijlage Bernard van Leer Inspiratie
28 maart 2017

Bernard van Leer Foundation

Bernard van Leer FoundationAandacht voor het belang en de impact van ‘vroeg leren' Doelstelling Wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat investeren in de ontwikkeling van kinderen in de eerste vier levensjaren...
Case Het Rode Kruis Inspiratie
28 maart 2017

Het Nederlandse Rode Kruis

Het Nederlandse Rode KruisDe noodzaak van hulpverlening Doelstelling Wereldwijd worden ieder jaar 200 miljoen mensen getroffen door rampen. Per jaar 300 natuurrampen, waarvan de meeste het nieuws niet halen. 91%...
Case Cruyff Foundation Inspiratie
28 maart 2017

Cruyff Foundation

Cruyff FoundationDe Cruyff Foundation positioneert zich als dé organisatie die alle kinderen in beweging brengt Doelstelling Hoewel de naamsbekendheid van de Cruyff Foundation groot is en het imago goed, blijkt...
Case Canon Fotowedstrijd Inspiratie
28 maart 2017

Canon Fotowedstrijd

Canon FotowedstrijdSuccesvolle activatie, 11.000 uploads, 808.000 unieke bezoekers, rondom de Canon EOS 6D Doelstelling De Canon EOS 6D camera kenmerkt zich door zijn nauwkeurige regeling van scherptediepte en een uitgebreid...
Case Brequet Inspiratie
28 maart 2017

Breguet

BreguetHaute horlogerie delen met de doelgroep Doelstelling Breguet is een zeer gewaardeerde adverteerder bij NRC en is regelmatig met prachtige advertenties te vinden midden in het beursvak. Breguet deelt graag...
Case Grolsch Inspiratie
28 maart 2017

Grolsch – Serious Request

Grolsch – Serious RequestOp een interactieve manier bijdragen aan een goed doel Doelstelling Vanuit het partnership dat NRC Media heeft met bierbrouwer Grolsch wordt er intensief met elkaar gesproken en...
Case Vrede van Utrecht Inspiratie
28 maart 2017

Vrede van Utrecht

Vrede van UtrechtNederland laten weten dat een half jaar lang in en om Utrecht wordt gevierd dat 300 jaar geleden de Vrede van Utrecht werd getekend Doelstelling 300 jaar geleden...
Case ABSOLUT.next Inspiratie
28 maart 2017

ABSOLUT.next

ABSOLUT.nextMaak een feestje van de lancering van de vernieuwde nrc.next Doelstelling 12 februari 2013 verscheen de eerste editie van de vernieuwde nrc.next. Met een wel heel verrassende indeling voor een...
Case HBO coverwrap Inspiratie
28 maart 2017

HBO coverwrap

HBO coverwrapEen lanceringscampagne om het merk HBO bekender te maken in Nederland Doelstelling HBO (Home Box Office) is sinds 9 februari 2012 actief in Nederland. Het betaalkabelnetwerk HBO pakt groot...
Case Marketing Drenthe Inspiratie
28 maart 2017

Marketing Drenthe

Marketing DrentheSpreek ondernemers en gezinnen aan en laat hen Drenthe beleven Doelstelling In 2007 is de Stichting Marketing Drenthe in opdracht van de Provincie opgericht. Marketing Drenthe is verantwoordelijk voor...
Inspiratie
28 maart 2017

ING – Woonspecial

ING – WoonspecialCommerciële bijlage ING over langetermijnvisie op de woningmarkt Doelstelling Het is tijd voor een langetermijnvisie op de woningmarkt waarin bekeken wordt waar de knelpunten zitten en hoe deze...
Case Visitnorway.nl Inspiratie
28 maart 2017

Visit Norway

Visit NorwayAwareness creëren voor wintersport in Noorwegen en bezoekers genereren naar visitnorway.nl Doelstelling Om het toerisme naar Noorwegen te stimuleren heeft het Noors verkeersbureau Innovation Norway een campagne gestart. Doelstelling...
Case Filippa K Inspiratie
27 maart 2017

Filippa K

Filippa KFilippa K heeft een primeur op nrc.nl Doelstelling Het Zweedse modemerk Filippa K wilde het merk steviger op de kaart zetten bij het Nederlandse koperspubliek. Precies dat is de...