nrc media logo

NRC. Laat feiten spreken

Daar draait het om bij NRC: feiten van fictie scheiden. En die feiten in de juiste context plaatsen. NRC doet aan journalistiek die dieper graaft dan het snelle citaat. Journalistiek die onthult, duidt, analyseert en betrokken is.

Net zoals onze abonnees betrokken zijn bij NRC en daarvoor ook betalen. En dat zorgt ervoor dat jouw advertentie beter wordt gezien en beter beklijft. Met meer resultaat. Zowel in print, op nrc.nl, als ook in onze podcasts.

393.700 lezers

NRC Doordeweeks

642.100 lezers

NRC Weekend

3,3 miljoen

unieke bezoekers nrc.nl

NRC. Maakt je merk sterker

Wij bereiken betrokken lezers en helpen adverteerders om hun verhaal op een relevante en geloofwaardige wijze – oftewel NRC waardige wijze – over te brengen dat daadwerkelijk effect sorteert.

En we zien dat het werkt. De verhalen sluiten goed aan bij de belevingswereld van onze NRC-lezers en worden hierdoor bijzonder goed gelezen, maar we zien ook dat de investering van onze partners loont.

Onze branded content heeft bewezen effect.

Effect op hoe de lezer naar het merk kijkt, welke associaties hij/zij bij het merk heeft en of hij/zij er een voorkeur voor ontwikkelt.

Bron: DVJ Insights 2019

Laat je inspireren door onze NRC XTR-samenwerkingen

NRC. Hoog gewaardeerde podcasts met loyaal publiek

NRC heeft op dit moment drie succesvolle podcasts: NRC Vandaag – elke werkdag één nieuwsverhaal, NRC Haagse Zaken – over politiek Den Haag en NRC Onbehaarde Apen – over wetenschap die samen in de eerste helft van 2020 meer dan 1,1 miljoen downloads per maand wisten te realiseren. Onze podcastluisteraars zijn erg loyaal. Het merendeel luistert altijd of regelmatig en geeft daarbij een hoge waardering aan de podcasts: minimaal 4 sterren op een schaal van 5.

Volume in bereik èn een hoge selectiviteit in AB1

NRC is daarmee het meest efficiënt in het bereiken van de AB1-doelgroep.

NRC.nl Zekerheid dat je advertentie écht wordt gezien

Een online advertentie is gemiddeld 18 seconden in beeld bij de lezer

Dankzij onze meetmethode MOAT weten we met zekerheid dat jouw advertentie gemiddeld 18 seconden in-view is, wanneer onze lezers op nrc.nl actief zijn. Dit betekent dat álle formaten van jouw advertentie actief in beeld zijn en worden gezien door onze lezers, wat resulteert in zeer effectieve en gegarandeerde exposure.

Verbind jouw merk aan NRC

Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via