Inspiratie

Vodafone Zakelijk

Door 28 maart 2017 Geen Reacties
Vodafone Zakelijk

De slimme stad

Doelstelling

Voor de Branded Content samenwerking met Vodafone Zakelijk zijn drie doelstellingen geformuleerd die de basis vormen voor het partnership.

  • Imago & branding: het positioneren van Vodafone als innovatieve total communications specialist.
  • Het creëren van awareness: de doelgroep bewust laten worden van de mogelijkheden en kansen van innovatieve communicatietechnologie voor een toekomstbestendige organisatie (binnen de Vodafone Ready Business strategie) in een ‘slimme stad.’
  • Traffic generator: het partnership met NRC Media zorgt voor bezoek aan de website van Vodafone Zakelijk.
XTR bijlage De Slimme Stad Vodafone Zakelijk bij NRC Weekend
XTR bijlage De Slimme Stad Vodafone Zakelijk
Strategie

Crossmediaal communicatie-programma: ‘Welkom in de slimme stad. Waarin intelligente technologie ons leven veiliger, schoner, sneller en leuker maakt’

Storytelling d.m.v. vier verhalen:

  • Mobiel mensen tellen
  • Intelligente afvallogistiek
  • Van A naar B in de slimme stad
  • Meten en besturen op afstand
Aanpak

Print

  • XTR bijlage bij NRC Handelsblad (12 pagina’s)
  • Advertenties in NRC Handelsblad

Online

  • Online advertorials op nrc.nl (short copy bannering)
  • Advertenties op nrc.nl (mobile banner en billboard)
  • Online landingspagina achter nrc.nl
  • Bladerbare pdf van de XTR bijlage achter nrc.nl

Hier kunt u de XTR bijlage van Vodafone Zakelijk bekijken

XTR bijlage De Slimme Stad Vodafone Zakelijk
Testimonial

“Via de NRC special konden we veel beter de visie en activiteiten van Vodafone Enterprise delen met onze doelgroep, dan alleen via advertenties. De special heeft erg veel positieve reacties opgeleverd, van zowel klanten als prospects.”

– Maurice Gilissen (Campaign Specialist, Vodafone)