Inspiratie

ONVZ Zorgverzekeraar

Door 11 april 2017 Geen Reacties
ONVZ Zorgverzekeraar

XTR bijlage 'Gids in gezondheid'

Doelstelling
  1. Branding: naamsbekendheid van ONVZ binnen een specifieke doelgroep vergroten
  2. Imagebuilder: bevestiging van de juiste keuze (bestaande) verzekerden van ONVZ en draagt bij aan de klantloyaliteit
  3. Gezondheidsdomein claimen: ONVZ helpt en inspireert bij een goed en gezond leven
  4. Marktleider vrije keuze uitdragen: bij ONVZ ben je verzekerd van vrije zorgkeuze
XTR bijlage Gids in gezondheid van ONVZ
XTR bijlage Gids in gezondheid van ONVZ
Strategie en aanpak

ONVZ Zorgverzekeraar vindt dat iedereen alle vrijheid moet hebben om over zijn gezondheid te beslissen. Zo hebben verzekerden de vrijheid om zelf te bepalen naar welk ziekenhuis ze gaan en door welke dokter zij zich laten behandelen. Vanuit dit geloof helpt ONVZ mensen om zelf gezonde keuzes te maken. ONVZ is hun gids in gezondheid.

4 keer per jaar verschijnt de bijlage XTR bijlage ‘Gids in gezondheid’ bij NRC Weekend, met aandacht voor gezondheid, vitaliteit, eten, bewegen en een goede balans in het leven.

Testimonial

“Mensen zijn niet geïnteresseerd in advertenties, maar in nieuws en achtergronden. Dat geldt zeker voor het kritische lezerspubliek van NRC. XTR Gids in Gezondheid verschijnt vier keer per jaar en staat vol nieuws, interviews en achtergronden. Het branded contentteam van NRC weet als geen ander wat interessante en relevante content is. Verhalen die je helpen en inspireren om goed en gezond te leven.”

– Tijn Elferink, Hoofd Communicatie, ONVZ Zorgverzekeraar