Inspiratie

Deloitte

Door 2 mei 2017 Geen Reacties
Deloitte

Sponsored content artikelen op nrc.nl

Looptijd: 1-9-2014 t/m heden

Doelstelling

Door de opkomst en exceptionele groei van nieuwe technologieën verandert de wereld radicaal en Deloitte volgt al deze ontwikkelingen op de voet. De doelstelling van de samenwerking met NRC is het verkrijgen van kennisleiderschap op de volgende thema’s:
– Data Analytics
– Digital
– Cyber Security

Doelgroep: zakelijke beslissers

Case Deloitte
Strategie

Uitgangspunten content strategie
De onderwerpen Data Analytics, Digital en Cyber Security dichter bij de lezers brengen en inbedden binnen de grote ontwikkelingen en trends. Dit doen we door de content te linken aan de dagelijkse bezigheden van de lezersdoelgroep van NRC.

Hierbij vormen de experts van Deloitte de belangrijkste bron voor de realisatie van de verhalen.

Aanpak

Wekelijks worden er journalistiek inhoudelijke artikelen geplaatst op nrc.nl, gemaakt door NRC Branded Content-journalisten. De artikelen worden afhankelijk van het onderwerp verrijkt met verschillende type content zoals videorapportages, podcastseries, rapporten, foto slideshows, polls en infographics. Alle artikelen worden verzameld op een speciale partnerpagina voor Deloitte.

Om extra traffic te generen naar de content van Deloitte worden verschillende online banners ingezet, zoals de Devil Ad, Billboard, Rectangle, Floor Ad, Interscroller en de Below Article banner.

Case Deloitte
Testimonial

“NRC Branded Content speelt een belangrijke rol in de positionering van Deloitte. Door onze collega’s op de thema’s Digital, Data Analytics en Cyber Security een podium te geven, etaleren we onze kennis en expertise met onze klanten, relaties en de maatschappij. En zo positioneren we Deloitte als innovatieve, professionele dienstverlener.”

– Willemijn Zwiep (Hoofd Brand en Communications, Deloitte)