nrc media logo

Breguet

dinsdag 28 maart 2017

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]

Doelstelling

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]Breguet is een zeer gewaardeerde adverteerder bij NRC en is regelmatig met prachtige advertenties te vinden midden in het beursvak. Breguet deelt graag de kunst en het ambacht van de ‘haute horlogerie’ met haar doelgroep en was op zoek naar een mogelijkheid om dit tot uiting te brengen.[image_with_animation image_url=”19366″ alignment=”” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”][image_with_animation image_url=”19367″ alignment=”” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”]

Strategie en aanpak

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]Vanuit de hierboven genoemde behoefte en de bestaande relatie met Breguet mocht de Business Development-afdeling van NRC Media een plan uitwerken voor een fysieke bijeenkomst. Hieruit ontstond een inhoudelijk programma dat tijdens een heerlijk diner in het NRC Restaurant Café tot uitvoering kwam.

De avond werd geopend door Peter Vandermeersch. Tijdens het diner, tussen de gangen door, gaf de heer Louf (directeur Breguet) een voordracht over de manufacture van Breguet.
NRC Media verzorgde de print- en online campagne om het evenement te promoten, inclusief productie en back-office (registratie van deelnemers).

In de invitatie hebben we een motivatie gevraagd aan de gasten: waarom vindt u dat juist u bij deze avond over haute horlogerie mag zijn? De respons was erg kwalitatief. Het bezoek bestond uit liefhebbers, horlogemakers, juweliers, vakschoolstudenten en verzamelaars.

Resultaten

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]In de invitatie hebben we een motivatie gevraagd aan de gasten; waarom vindt u dat juist u bij deze avond over haute horlogerie mag zijn? De respons was erg kwalitatief.
Het bezoek bestond uit liefhebbers, horlogemakers, juweliers, vakschoolstudenten en verzamelaars. Een waardevolle en informatieve avond voor een select en zeer geïnteresseerd gezelschap.[image_with_animation image_url=”19368″ alignment=”” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”]

Testimonial

[divider line_type=”Small Line” line_thickness=”3″ divider_color=”accent-color” animate=”yes”]“De Haute Manufacture Breguet organiseerde samen met NRC Media, een bijzonder geslaagde avond voor de lezers van NRC en top horlogespecialist Gassan. Peter Vandermeersch, hoofdredacteur NRC gaf een warm welkomstwoord waarna er een bijzondere interesse voor de causerie van Bernard LOUF, directeur Montres Breguet Benelux, Nordic & Baltic volgde. Het verhaal van de ‘grote complicaties’ en de zoektocht naar de wieg van het mechanische horloge bracht de aanwezigen in Zwitserland. Tevens was er ruim tijd om de rijke, tentoongestelde collectie in ogenschouw te nemen. De avond die plaatsvond in het NRC Restaurant Café werd afgesloten met een feestelijk diner. Wij kijken heel positief terug naar onze samenwerking met NRC Media.”

– Bernard Louf, directeur Montres Brequet Benelux, Nordic & Baltic[nectar_btn size=”small” button_style=”regular” button_color_2=”Accent-Color” icon_family=”none” url=”https://www.nrcmedia.nl/maatwerk/inspiratie/” text=”Bekijk meer cases”]